Pogoji poslovanja in GDPR

POGOJI POSLOVANJA – Spletna trgovina BIKE CENTER Rogaška

 

S spletno trgovino BIKE center Rogaška (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja podjetje GIC GRADNJE d.o.o., Sv. Florijan 120, 3250 Rogaška Slatina, matična številka: 5851513000, davčna številka: SI31405720,  ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu spletne trgovine, in sicer na sedežu poslovne enote prodajalca: PE Prodajni center Rogaška, Spodnje Negonje 27E, 3250 Rogaška Slatina.

Pogoji poslovanja spletne trgovine, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je pred oddajo naročila opozorjen na pogoje poslovanja in z označitvijo »strinjam se« ob oddaji naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu spletne trgovine.

Registracija

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino preko elektronske pošte, postane obiskovalec gost spletne trgovine.

Obiskovalec pa lahko z registracijo postane tudi član spletne trgovine. Registracijo opravi na podlagi izpolnitve elektronskega obrazca. Ob registraciji pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana spletne trgovine, nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo se obiskovalec strinja, da se ga obvešča o vseh novostih in akcijah v spletni trgovini.

Obiskovalec lahko registracijo za člana spletne trgovine opravi tako preko spleta kot tudi preko mobilne aplikacije spletne trgovine, enkratni vpis kot gost spletne trgovine, pa je omogočen samo prek spleta.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini BIKE center Rogaška sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila št. ……). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Načini plačila

Preko spletne trgovine so omogočeni naslednji načini plačila:

plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke,

plačilo po prednaročilu (nakazilo na TRR). V primeru bančnega nakazila se kot predračun upošteva spletno naročilo, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov. Blago pa se kupcu pošlje po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca,

plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro,),

plačilo preko plačilnega sistema PayPal.

 

Na prevzemnem mestu spletne trgovine, je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro).

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@bc-rogaska.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cena

Redne cene označujejo cene, ki veljajo v trgovini BIKE center Rogaška.

Vse cene vsebujejo 22% DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Pridržujemo si pravico, da se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti se ne seštevajo.

K redni ceni se prištejejo še stroški pošiljanja po veljavni tarifi izbranega ponudnika poštnih storitev (Pošta Slovenije, DPD, GLS, idr.), ki velja v času naročila.

 

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu spletne trgovine so na spletni strani spletne trgovine vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je prodajalec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do sedeža spletne trgovine. Preko elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih izdelkov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

 

Spletna trgovina ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje prodajalca ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Prodajalec v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

 

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem v roku 1 ure od oddaje naročila, obvestiti na telefonsko številko 031 800 666 ali po e-mailu na naslov info@bc-rogaska.si.  Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je izdelek že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2- 3 delovne dni po prejetem naročilu. Za izdelke, ki jih ni na zalogi je dobavni rok 7-10 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo prodajalec kupca obvestil po elektronski pošti.

Pravica kupca do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po datumu prevzema izdelkov.

Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: info@bc-rogaska.si in priloži skeniran račun.

V primeru odstopa od pogodbe kupec v roku 5 delovnih dni od pisnega sporočila izdelek vrne po pošti na naslov prevzemnega mesta:  PE Prodajni center Rogaška, Spodnje Negonje 27E, 3250 Rogaška Slatina, pri čemer kupec sam krije stroške vrnitve ali pa ga tja osebno dostavi.

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, nerabljen in v originalni embalaži. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme ob prejemu izdelka opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev ustreznosti izdelka za kupca. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vračilo plačila za vrnjen izdelek bo prodajalec opravil najkasneje v roku 30 dni od prejema izdelka. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu s plačilom na kupčev transakcijski račun.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop kupca od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja izdelek iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe izdelka, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije izdelka iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Garancija

Za vse artikle velja garancija po pogojih proizvajalca. Potrošni material (verige, zavorne obloge …) nima garancije. Proizvajalec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se bo kupec ravnal po danih navodilih. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, prodajalcu oz. pri pooblaščenem servisu. Proizvajalec jamči, da bo na svoje stroške odpravil pomanjkljivosti oziroma napake na izdelku. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije. Garancijski rok začne teči z dnem nakupa izdelka. Če napake niso odpravljene v roku 45 dni, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim blagom. V kolikor pa proizvajalec v 45 dnevnem roku ne popravi ali zamenja izdelka, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Garancija ne velja, če se ugotovi da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno ali malomarno, če je okvara posledica višje sile (strela), mehanske poškodbe s strani kupca ali poškodbe povzročene pri transportu. O napaki mora kupec obvestiti pooblaščenega serviserja oz. prodajalca v osmih dneh od odkritja napake. Izdelek, ki je v garanciji, mora kupec dostaviti  pooblaščenemu serviserju oz. prodajalcu. Garancija ne velja, če kupec ne predloži pravilno izpolnjenega garancijskega lista oziroma računa za izdelke, za katere se ne izdaja specifičnega garancijskega lista.

Očitne in stvarne napake

Očitne napake

Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh.

Z dnem prevzema pošiljke, preide na kupca odgovornost nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja kupljenega izdelka.

Stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Za stvarne napake se šteje, če:

izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,

izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene,

je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake;

zahteva znižanje kupnine;

odstopi od pogodbe

 

Preverjanje primernosti izdelka

Ob uveljavljanju očitnih in stvarnih napak prodajalec preverja reklamirani izdelek z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave uveljavljanja garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo uveljavljanja garancija ali stvarne napake, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: PE Prodajni center Rogaška, Spodnje Negonje 27E, 3250 Rogaška Slatina. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev izdelka potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec izdelek proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi izdelka, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Dostava

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije, DPD in GLS, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Poškodbe pri transportu

Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke takoj pregledati njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke, je kupec dolžan celotno pošiljko prinesti na najbližjo lokalno pošto in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke in ravnati po njihovih navodilih oz. takoj, ko je možno obvestiti dostavno službo (DPD, GLS, idr.), ki je opravila storitev dostave in ravnati po njihovih navodilih. Kupec bo odstopil  ali pošiljko nemudoma dostaviti v prevzemno mesto spletne trgovine.

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z spletno trgovino.

Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste spletne trgovine hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z spletno trgovino. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo preko poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 800 666 ali po elektronski pošti na info@bc-rogaska.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bc-rogaska.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Pravilnik o zasebnosti

Po zagonu GDPR (General Data Protection Regulation) smo vam dolžni nuditi vse podatke, ki jih hranimo o vas in jih po vaši želji tudi odstraniti.
Če želite prejeti svoje podatke lahko to storite tako, da nam pošljete zahtevo na e-pošto: info@bc-rogaska.si.
V primeru, da želite tudi izbris vseh podatkov o vas, prosimo, da to tudi dopišete v vašo zahtevo.

Spletna trgovina,
BIKE CENTER Rogaška